Welkom!

Mijn naam is Joeri van der Kleij en ik studeer Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs (ook wel HTRO genoemd) aan de Hogeschool Inholland te Diemen.
Ik bevind mij nu in het derde jaar van deze studie waarin ik heb gekozen om de minor e-touroperating te volgen. Voor deze minor wordt van mij vereist om een digitale blog bij te houden.

In deze blog doe ik verslag van verschillende colleges en activiteiten die te maken hebben met de differentiatieminor. Hieronder vallen verschillende gastcolleges, excursies en een bezoek aan de ITB in Berlijn.

Veel leesplezier!

Geef een reactie

